עשרות מחסידי הרב פינטו התפללו בשערי בית הכלא

אנחנו רואים אחריות מלאה לחיי האדמו"ר פינטו על הפרקליטות. שידע כל העולם חייו של האדמו"ר פינטו בסכנה ללא תנאים סבירים לחולה בסרטן ברמה קשה מאוד
ארי וידר No Comments on עשרות מחסידי הרב פינטו התפללו בשערי בית הכלא

התחלת ריצוי עונש המאסר בפועל של מורם ורבם, לא מרפה את ידי חסידי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שעדיין מנסים לשנות את רוע הגזירה • עשרות חסידים קיימו הבוקר תפילת שחרית המונית בפתח בית הכלא "ניצן"

צילום: בן ציון עטיה
אנחנו רואים אחריות מלאה לחיי האדמו"ר פינטו על הפרקליטות. שידע כל העולם חייו של האדמו"ר פינטו בסכנה ללא תנאים סבירים לחולה בסרטן ברמה קשה מאוד
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק לשחרורו של המקובל האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו נמשך: חסידיו לא נואשים, גם לאחר שמורם ורבם נכנס לשערי הכלא, והיום קיימו עשרות מחסידיו תפילת שחרית מול שערי "כלא ניצן",

בקהילת שובה ישראל הוחלט לקיים את תפילת הרבים מול שערי הכלא בתקווה שתישמע זעקתם במה שהם מכנים כעוולה הקשה והאכזריות מצד הפרקליטות, שחרף מצבו הרפואי הקשה של הרב, הוא ממשיך להיות במאסר.

כזכור, סובל הרב פינטו ממחלת הסרטן ומאז שנכנס לכלא, טוענים בקהילתו כי מצבו הדרדר וכי הוא "סובל מחולשה, וירד במשקל".

אחד ממארגני תפילת הרבים אומר ההתכנסות היום היא תפילת רבים. "אני מדגיש שזו לא הפגנה" אמר לאתר 'קול חי' "כתוב 'אל תגעו במשיחי ובנביאי אל תרעו', האכזריות מצד הפרקליטות עוברת כל גבול ממש. 'לא תעמוד על דם רעך וצדיקך' (מן המקורות…) הפרקליטות עוברת על זה".

"אנחנו מוחים על סיכון חיי האדמו״ר פינטו ועל התעמרותה האכזרית של המערכת", אומר חסיד נוסף, "אנחנו רואים אחריות מלאה לחיי האדמו"ר פינטו על הפרקליטות. שידע כל העולם חייו של האדמו"ר פינטו בסכנה ללא תנאים סבירים לחולה בסרטן ברמה קשה מאוד".

בקהילה מציינים כי הם מתכוונים להמשיך במאבק ובתפילות לשחרורו של הרב. "אנחנו מאמינים בני מאמינים ששומע תפילת כל פה ישמע זעקתנו ברחמים וברצון גדול".



0 תגובות